Maranellská automobilka chce totiž postaviť ešte ľahšiu a rýchlejšiu desaťkusovú sériu. Za základ poslúži LaFerrari so 6,3-litrovým 12-valcom a dvojicou elektromotorov, no s najväčšou pravdepodobnosťou bude mať úplne autonómnu karosériu. Podľa šéfa automobilky Flavia Manzoniho sa totiž dizajn oprie o jeden z návrhov, ktoré vznikli počas vývoja LaFerrari, a ktorý bol jedným z horúcich kandidátov na prechod do série. Pôjde pravdepodobne o veľmi sparťanský model, keďže jeho hmotnosť má klesnúť po 1000 kg, čo je až o 255 kíl menej, ako má v súčasnosti najrýchlejší maranellský žrebec. Za túto vychytávku však zákazníci zaplatia astronomických 3,5 milióna eur, teda približne trojnásobok ceny „bežného“ LaFerrari.
LaFerrari bude ešte rýchlejšie
Ferrari ešte nestihlo dodať svoj nový hyperšport LaFerrari prvému zákazníkovi a už sú tu informácie o vývoji jeho extrémnej verzie.
Foto: Ferrari
Foto: Ferrari