Citroënu sa v Európe príliš nedarí, zato v Číne má silnú pozíciu. Aj preto uviedol len nedávno na čínsky trh špecifický model DS 5LS. S európskym DS5 nemá síce veľa spoločného, ale to neprekáža. Hlavné je, že robí dojem už na prvý pohľad. Číňanom vychádza v ústrety napríklad množstvom chrómu a najmä karosériou sedan, ktorá je v ríši stredu priam zákonom.
Pre autosalón v Pekingu si pripravil poriadne nabrúsenú verziu R, ktorá vychádza zo skúseností Citroënu v šampionáte WRC. Pod kapotou má preto silnejší motor než napríklad kupé Peugeot RCZ R (199 kW). Z objemu 1,6 litra vyžmýkali technici za pomoci dodatočných úprav a zvýšenia prepĺňacieho tlaku až 300 koní, teda neuveriteľných 221 kW. Motor je spojený so sekvenčnou prevodovkou a poháňa predné kolesá.
Dynamické parametre si síce nechal Citroën pre seba, ale niet pochýb, že pôjde o poriadne žihadlo. Tomu je prispôsobený aj podvozok so zníženou svetlou výškou o 15 mm a 20-palcovými diskami kolies. Navonok demonštruje svoj potenciál karbónovými lištami lemujúcim rám okien a zvláštnymi sivými vertikálnymi pásmi vedúcimi od spätných zrkadiel až k prahom. Celá štúdia je lakovaná v atraktívnej karmínovočervenej fare.
Interiér si síce zachoval luxusný charakter, no dostal aj pár vyslovene športových avíz. Napríklad alkantarou čalúnené sedadlá a palubnú dosku. Nechýbajú ani karbónové doplnky. Koncept bude mať premiéru presne 20. apríla v Pekingu. Prechod do série Citroën zatiaľ nepotvrdil. V každom prípade by sa tým rozšírila rodina francúzskych „eriek“ o štvrtého člena. V súčasnosti je v ponuke DS3 Racing, z neho odvodený kabriolet a DS4 Racing.