Spájanie automobiliek s producentmi módy nie je nič nové pod slnkom. Len ako príklad spomeňme projekty Fiat 500 Diesel alebo Peugeot 3008 Napapirji. Tentoraz sa k podobnému činu odhodlal Renault. Spolu s nórskou značkou Helly Hansen, ktorá sa zaoberá outdoorovým oblečením, vytvoril Captur Helly Hansen.
Limitovaná edícia sa vyznačuje napríklad kombináciou červeného laku karosérie Flamme Red s bielou alebo čiernou strechou. Na výber sú ale aj ďalšie variácie. Neprehliadnuteľné sú aj špecifické 17-palcové čierno-strieborné disky kolies. K tomu všetkému upozorňujú na výnimočnosť plakety Helly Hansen. Podobné je to v interiéri so špecifickými červenými dekoráciami a farebným čalúnením.
V sériovej výbave je Captur Helly Hansen vybavený automatickou klimatizáciou, rozhraním R-Link s pripojením na internet, sklopnými vonkajšími spätnými zrkadlami, hmlovými svetlami s odbočovacou funkciou či vyhrievanými sedadlami. Zmeny sa však dotkli aj techniky. Captur Helly Hansen dostal totiž elektronickú trakčnú podporu Extended Grip.
Systém je prevzatý z nedávno predstaveného „terénneho“ Renaultu Scénic Xmod a riadeným pribrzďovaním hnaných kolies zlepšuje záber pneumatík na nespevnených povrchoch. To má Capturu čiastočne kompenzovať absenciu pohonu oboch náprav. Ponuka motorov pre limitovanú edíciu Helly Hansen nie je obmedzená. K dispozícii sú všetky benzínové aj dieselové agregáty.
Základom je preplňovaný trojvalec 0,9 TCe (66 kW) a nad ním štvorvalec 1,2 TCe (88 kW), ktorý je možné kombinovať so šesťstupňovou dvojspojkovou prevodovkou EDC. Naftovú ponuku zastupuje agregát 1,6 dCi s výkonom 66 kW. Captur Helly Hansen by sa mal dostať k zákazníkom v septembri. Objednávky však bude možné realizovať už do júna.