Už prezentácia hybridného konceptu Bentley Mulsanne Hybrid na autosalóne v Pekingu naznačila, že to s elektromotormi myslia v Crew naozaj vážne. Prvým hybridným modelom však nemá byť luxusná limuzína, ale pripravované SUV, ktoré sa objaví na trhu v priebehu roku 2016. Následne poputuje hybridná technológia do menšieho Continentalu GT a Flying Spuru. Do konca desaťročia by malo byť hybridných až 90 % všetkých modelov Bentleya.
Tým sa však boj s emisiami nekončí. Pod kapotami sa objavia po prvýkrát v histórii tejto aristokratickej značky naftové motory. Pionierom nafty v jej portfóliu sa stane opäť nové SUV, po ktorom sa predstavia aj dieselový Continental GT a Flying Spur. Vlajkovú loď Mulsanne má adopcia nafty zatiaľ obísť. Nemusel by to však byť z hľadiska predajov až taký riskantný krok.
Naftové motory sa predsa udomácnili aj v iných luxusných značkách, také Porsche, pri ktorom by to ešte pred desiatimi rokmi vyvolalo priam pobúrenie, nevynímajúc. Napokon koncern VW, kam Bentley patrí, má s dieselmi bohaté skúsenosti a za sebou aj také experimenty ako 10-valcový naftový motor pre Touareg či dokonca naftový 12-valec pre Audi Q7.