Len nedávno predstavilo Audi koncept poriadne ostrého kupé RS5 TDI s naftovým 6-valcom využívajúcim okrem dvoch klasických turbodúchadiel aj elektrický kompresor. Výhodou je, samozrejme, redukcia turbodiery, pretože elektromotorom poháňané „turbo“ nie je závislé od objemu pretekajúcich plynov vo výfukovom potrubí. S podobnou myšlienkou koketuje aj Mercedes-Benz. Pre magazín Drive to uviedol Jochen Martin Schmid, vedúci vývoja motorov divízie AMG.
Systém by mohol byť adoptovaný priamo z monopostu F1 tímu Mercedes-Benz. Schmid totiž v rozhovore potvrdil, že sa on a jeho spolupracovníci pravidelne stretávajú s kolegami z F1 a rozoberajú možnosti nasadenia technológií monopostov do sériovej produkcie. Dokonca povedal, že jeho tím nie je obmedzený pravidlami F1, a teda nie je vylúčené, že riešenie pre sériové autá by bolo dokonca lepšie ako to na pretekárskych tratiach. Kedy sa však elektrické preplňovanie objaví, zatiaľ nespresnil.