Tak túto virtuálnu podobu Fabie s trojpriestorovou karosériou od ilustrátora Theo Chin môžeme brať len ako čistú fikciu. Škoda totiž oficiálne potvrdila, že so sedanom v tretej generácii vôbec nepočíta. Napokon, Fabia neexistovala v podobe sedanu už ani v druhej generácii. Škoda ju stiahla pre malý záujem. A dnes má dôvodov na podobný krok ešte menej.
V portfóliu mladoboleslavskej značky totiž pribudol o málo väčší Rapid s obrovským kufrom. Na trhu by si tak oba modely s najväčšou pravdepodobnosťou len a len prekážali. Aspoň v Európe. No ktovie, realita kdesi v Ázii, napríklad v Číne alebo Indii, kde sú sedany priam modlou, by mohla byť celkom iná.
A vzhľadom na veľkolepé plány Škody vyrábať ročne až 1,5 milióna áut by mohol aj takýto kompaktný sedan spraviť nejaké tie „čísla“. Napokon, nevyzerá vôbec zle, každopádne lepšie ako Fabia sedan prvej generácie, ktorá svojím dizajnom zákazníkov skôr odrádzala ako priťahovala.