Paradoxne, na informácie je Iveco veľmi skúpe. Vystačiť si musíme v podstate len s fotografiami. Štúdia má na úžitkový model skutočne atraktívny dizajn. Zaujímavým prvkom sú transparentné predné stĺpiky uľahčujúce výhľad do bokov, čo je pre autá tohto typu veľkým prínosom. O výhľad vzad sa zas starajú kamery a monitor. Typické veľké spätné zrkadlá tu už nenájdete. Chýbať nemôžu ani módne LED svetlá.
Azda až príliš futuristicky pôsobí sklenená strecha. Na dodávku je to totiž drahé a „krehké“ riešenie. Do vozidla sa vstupuje na pravej strane len jednými posuvnými dverami. Tie slúžia nielen na nakladanie tovaru, ale aj na vstup do priestoru sedadla spolujazdca. Aj preto sa po otvorení dverí vysunie z podlahy pomocný schodík. Najväčšou vychytávkou je však systém rozpoznávania tovaru.
Iveco Vision si vie vraj navrhnúť rozmiestnenie nákladu samo a dokonca ho zafixovať. To zabráni jeho voľnému pohybu, ale tiež povedie k ideálnemu rozloženiu hmotnosti. Škoda, že Iveco nespresnilo, ako to celé funguje. A veľa nevieme ani o pracovisku vodiča. Vzhľadom na futuristický volant sa však dá predpokladať, že Vision disponuje systémom drive-by-vire a pravdepodobne aj čiastočným autonómnym riadením.
Zahalená tajomstvom je aj pohonná jednotka. Iveco spomenulo len toľko, že pôjde o hybrid Dual Energy. Očakávať preto môžeme schopnosť jazdy v čisto elektrickom režime. Bez spaľovacieho motora to však rozhodne úplne nepôjde. Buď vo forme generátora, alebo ako hlavnej hnacej jednotky.