Dvestotisíc predaných elektromobilov, ktoré pochádzajú od Nissanu alebo Renaultu, znamená, že od roku 2010 najazdili ich majitelia približne štyri miliardy kilometrov s nulovými emisiami. Ušetrili tak 200 miliónov litrov pohonných hmôt, ktoré by naplnili osemdesiat olympijských bazénov, a atmosféru uchránili pred 450 000 tonami oxidu uhličitého. Od januára do novembra predala aliancia spolu 66 500 kusov elektromobilov, čo je 20-percentný nárast v porovnaní s predchádzajúcim rokom.
Najúspešnejším elektromobilom je nepochybne Nissan Leaf, mimochodom ovenčený titulmi Car of The Year 2011 a World Car of the Year 2011, a to nielen v rámci aliancie. Je vôbec najpredávanejším elektromobilom planéty. Z 200 000 kusov, ktorými sa aliancia chváli, naň pripadajú celé tri štvrtiny. Zvyšok si rozdelili menej úspešné modely ako Renault Fluence Z.E, Kangoo Z.E. Zoe či dvojmiestne Twizy a nová elektrická dodávka Nissan e-NV200, ktorá vstúpila na trh len tento rok. Nissan a Renault tvrdia, že pokrývajú 58 % trhu s elektromobilmi.
A ten stále rastie. Na predaj prvých 100-tisíc kusov potreboval totiž Nissan s Renaultom dva a pol roka, kým druhých 100-tisíc elektromobilov si našlo cestu k zákazníkom za rok a pol. Na budúci rok by tak chcela mať aliancia na konte ďalších 100 000 kusov predaných elektromobilov. Snaží sa o to napríklad aj podporou výstavby rýchlonabíjacích staníc v USA alebo ponukou dobíjania zadarmo vo Francúzsku.