V Mclarene dostali opäť chuť natrhnúť superšportom z Maranella zadok. Vývojové oddelenie anglickej automobilky si vzalo do parády sériový model 650S, patrične ho upravili a z dielní vypustili okruhový špeciál, ktorého výkonové charakteristiky naháňajú strach. A nejde len o výkony na papieri, na okruhu má byť nový Mclaren s označením 675 LT (Long tail) rýchlejší a ovládateľnejší, než Ferrari 488 GTB.
V porovnaní so štandardným modelom 650S konštruktéri prepracovali najmä zadnú časť (podľa nej dostalo auto pomenovanie LT). Vzadu pribudol o 50 % mohutnejší spojler, ktorý slúži vo vysokých rýchlostiach zároveň ako aerodynamická brzda. Auto sa tak predĺžilo o 37 mm na celkových 4546 mm, je však ešte o 11 mm nižšie (1188 mm) a o 2 mm širšie (2095 mm). Rázvor 2670 mm ostal nezmenený.
Úpravou aerodynamiky zmeny nekončia, porúčať sa musela aj ťažká komfortná výbava korunovaná automatickou klimatizáciou. Aby si však automobilka nepohnevala ani rozmaznaných klientov, bez príplatku ju na želanie zákazníka opäť namontuje späť. Ak však klient odolá pokušeniu jazdiť v klimatizovanej kabíne, dostane auto, ktorého pohotovostná hmotnosť bude 1230 kg, čo je až o 100 kg menej ako sériový McLaren 650S.
Výraznými úpravami prešiel aj dvakrát prepĺňaný osemvalec s objemom 3,8 l. Agregát s výstupným výkonom 496 kW (675 k) je navrhnutý tak, aby znášal dlhodobú záťaž pri športovej jazde na okruhu, pričom jeho 700 Nm pomáha spolu s výkonom k zrýchleniu auta z 0 na 100 km/h za 2,9 s a z 0 na 200 km/h za 7,9 s. Max. rýchlosť McLarenu 675 LT je 330 km/h. Pre zaujímavosť, udávaná kombinovaná spotreba tohto superšportu je 11,7 l/100 km.