Súčasná ofenzíva Lancie nemá obdobu. Taliansky výrobca svoj skromný modelový rad takmer celý prekopal a pridal doň ďalšie modely, ktoré splodilo partnerstvo Fiatu s Chryslerom.
Malý Ypsilon dostáva nástupcu, ktorý po prvýkrát prinesie do tohto modelového radu päť dverí. Ďalším pilierom doterajšej ponuky Lancie je Delta. Tá sa v Ženeve predvedie v modernizovanej podobe. Modifikácie sa sústredili na jemnú úpravu mriežky chladiča, ktorá sa prispôsobila vzhľadu prevzatých modelov Chrysler. Jej lamely zmenili orientáciu z horizontálnej na vertikálnu. Jediným modelom súčasnej ponuky Lancie, ktorý zostane v pôvodnej podobe je Musa.
Okrem Themy pribudne do portfólia talianskeho výrobcu aj ďalší „poeurópštený“ Američan. Z Chryslera Town & Coutry – u nás známeho ako Grand Voyager – sa stáva nové MPV Lancia Grand Voyager. Pokračuje po niekoľkoročnej prestávke tam, kde skončila Phedra. Aj keď o nadväznosti sa hovoriť nedá. Tieto dva modely spája iba logo Lancie na maske chladiča. Grand Voyager má skôr za úlohu pokračovať v šľapajách rovnomenného MPV Chrysler, keďže americká značka sa sťahuje z kontinentálnej Európy. Lancia Grand Voyager sa bude dodávať v troch stupňoch výbavy – Silver, Gold, Platinum – a s dvomi motormi – benzínovým 3.6 V6 (208 kW / 283 k) a 2.8 CRD (120 kW / 163 k).
Pomaly sa napĺňajú aj ďalšie predpovede o modelovej ofenzíve Lancie. V Ženeve Taliani predstavia aj model Flavia (sedan aj kabriolet), ktorý je Chryslerom 200 (donedávna Sebring) s logom Lancie. Zatiaľ Lancia označuje Flaviu ako koncept, no sériovej výrobe nič nestojí v ceste – je iba otázkou času kedy sa Flavia dostane na cesty.