DS 9 vyzerá výborne a má skvelú výbavu. Elektrický dojazd je však slabší a cena sa nám zdá trochu prehnaná.
Filip Garaj vás zoznámi s novou revolučnou Kiou EV9. Je doslova nabitá technológiami. K zákazníkom už nemá ďaleko.
Tento mníchovský mastodont má pod kapotou poctivý 8-valec s turbom.
Dizajnový "refresh" Dusteru prospel. Má skvelý podvozok, trochu spomalený automat, dobrú spotrebu a cenu, ktorá neustále rastie.
V teste Volkswagenu Golf Variant sme nazreli do minulosti a previezli sa v Lupe 3L.
Úspech Tiguanu je založený na kombinácii dynamického vzhľadu, vyvážených jazdných vlastností a priestranného interiéru.
MG HS je mimoriadne komfortné a s veľmi dobrým pomerom cena/hodnota. V ponuke je však len jeden motor a chýba aj pohon 4x4.
Redaktor TA3 Filip Garaj si posvietil na novú Toyotu Prius. Prvé čo na nej udrie do očí, je odvážny dizajn.
Mercedes A 180 nás prekvapil vnútorným priestorom a veľkým dôrazom na cestovný komfort. Od mild hybridu sme očakávali o niečo väčšiu efektivitu.
Svet elektromobilov je poriadne drahý. Citroën však so svojim ë-C4 X ukázal, že za cenu mestského elektromobilu môžete dostať nesmierne univerzálne auto.
Testovaný Citroën nás oslovil hlavne vynikajúcom jazdným komfortom. Plug-in hybrid však nemusí byť výhodný pre každého.
Austral má už v základe veľmi silnú výbavu a zaujímavý interiér. Od testovaného mild hybridu sme však čakali o niečo lepšiu spotrebu.
Toto je auto ako zo starej školy a modla nadšencov hothatchov. A možno aj posledný Civic Type-R svojho druhu. Možno aj preto si Honda trúfla zvýšiť cenu o závratných 20 000 eur.
BMW X1 prekvapí vnútorným priestorom a príjemnou spotrebou benzínového dvojlitru. Trochu nám však chýbal známy ovládač iDrive.
Bayon nás zaujal futuristickým vzhľadom, komfortom a nízkou spotrebou. Testovaný motor však niekomu môže pripadať mdlý.
Prémiový francúzsky crossover je naozaj krásny. No ako vieme, za krásu sa často platí a niekedy aj trpí.
Scala nás prekvapila vnútorným priestorom, manuál dokázal prebudiť dynamický potenciál motoru viac, než dvojspojkový automat.
Plug-in hybridné verzie väčšinou súvisia s nejakým kompromisom. Pri tomto luxusnom kórejskom SUV ich ale veľa nie je.
Peugeot 408 vyzerá výborne a veľmi dobre aj jazdí. Je však drahý a v ponuke sú len dva motory.
SUV verzia elektrického „monumentu“ EQS odstraňuje väčšinu kompromisov sesterskej limuzíny.
Octavia Sportline nás oslovila komfortným podvozkom a silným, no prekvapivo úsporným motorom. Cenovo je však na úrovni verzie RS.
Spojiť extrémny výkon s dobre fungujúcim plug-in hybridom, navyše v rodinnom aute a pri nízkej spotrebe, je naozaj výnimočný počin.
Astra PHEV zvládne na elektrinu až 50 kilometrov a aj s vybitou batériou dokáže byť pomerne úsporná.
Po štyroch rokoch Ford zmodernizoval svoj niekdajší bestseller. A hoci už nie je na výslní tak ako v minulosti, stále vás vie dostať skvelým podvozkom.
Tonale prekvapilo kvalitou spracovania a vnútorným priestorom.