Podoba faceliftovaného Hyundai i10 je známa už niekoľko mesiacov, no na oficiálny príchod nechal Hyundai zákazníkov čakať.
Malý Hyundai dostal získal pri facelifte novú prednú časť vo vizuálnom súlade s nastúpeným trendom značky. Priblížil sa tak štýlu nedávno predstavených modelov ix35 a ix20. Zmeny neobišli ani zadnú časť, kde sa nachádzajú prepracované koncové svetlá a nový nárazník. Interiér dostal jemne vylepšené detaily ako chrómované kľučky dverí, hlavicu radiacej páky.
Nemenej podstatné sú zmeny pod kapotou. Hyundai i10 dostane nový motor z radu Kappa s objemom jeden liter, ktorý nahrádza jednotku Epsilon 1.1. Nový trojvalec prekonáva predchodcu výkonom (51 kW/69 k) a najmä v ekonomike prevádzky. Ďalší motor v ponuke – Kappa 1.2 – prešiel modifikáciami, ktorých výsledkom je o 13 % vyšší výkon (63 kW/85 k)) a o takmer 9 % nižšia spotreba.
Vrholom striedmosti je eko verzia i10 Blue s litrovým motorom, ktorého apetít ďalej krotí systém ISG (Idle Stop and Go), pneumatiky s nízkym valivým odporom a inteligentný manažment alternátora. Na jeden kilometer vyprodukuje Hyundai i10 Blue iba 99 gramov CO2.
Presné špecifikácie pre slovenský trh ani dátum oficiálneho uvedenia zatiaľ neboli oznámené.