Česi boli v tomto roku ochotní dať za jazdené auto v priemere o 700 eur menej, než Slováci.
Kúpa auta býva málokedy investíciou, ktorá sa zhodnotí.
S veľkou cenou prichádza aj veľká strata hodnoty.
Každý vodič má vo svojom živote vysnívané auto, ktoré by raz chcel vlastniť alebo ho už aj vlastní. Aké sú najnovšie trendy?
Autopilot Tesly má stále problémy. To aj po tom, čo americký výrobca luxusných elektromobilov obmedzil niektoré jeho funkcie. Vyjadril sa k tomu dokonca sám technický expert Volva, ktoré má s autopilotom veľké plány.
Prvé dve generácie Laguny mali šarm aj zaujímavú techniku, inak však za veľa nestáli. Preto dnes zoženiete jej tretiu generáciu za rozumné peniaze.
Najväčším problémom Škody Roomster boli motory. Nájsť ten správny sa podarilo málokomu, postupne sa však situácia zlepšovala.
Aj po rokoch vyzerá trochu zvláštne, odvezie však nemožné a keď sa niečo pokazí, opravia ho pomaly na každom rohu. Jeho odolnosť má však aj tienisté stránky.
Šprinty veľmi nemusí, vyzerá ako ufo a jazdí na jednoduchom podvozku. Zdá sa, že Civic nadobro stratil svoju tvár. Spoľahlivosť mu však ostala.
V roku 2004 šokovala tvarmi, vnútorným priestorom a výkonmi, dnes k nim pridáva spoľahlivosť a odolnosť. Bezproblémovejší Fiat nezoženiete.
Pre mnohých dnes predstavuje staršia Škoda Superb veľmi lákavú alternatívu, pozor však na jej stav. Veľa ich je po nehode alebo zložených z viacerých kusov.
Srdcia zákazníkov si získava najmä vzhľadom, omnoho dôležitejšie však je, že je jedným z najspoľahlivejších áut svojho segmentu.
Na rovnej ceste mu to veľmi nejde, ale na rozbitých úsekoch nemá konkurenciu. A je takmer nezničiteľný.
Pred pätnástimi rokmi to bol sen každej rodiny, jednoduchosť a odolnosť však robí z Octavie atraktívny tovar ešte aj dnes.
Horšia kvalita výroby a povesť nespoľahlivého Francúza mu po rokoch nahrávajú do kariet. Zánovný Citroën C4 býva často lacnejší ako vybehaní nemeckí konkurenti.
Najstaršie kusy dnes majú viac ako štyri roky, napriek tomu sú mnohé z nich stále ako nové. Cee'd posunul kvalitu Kie na vyššiu úroveň.
Väčšina z nich je lacná, ale vybrať si ten správny nie je jednoduché. Dôležité je nestratiť pri výbere zdravý rozum.
Má svoj vek, jeho dizajn nemusí vyhovovať každému a spracovaním pripomína minulé storočie, napriek tomu stojí za úvahu. Nič zábavnejšie za tie peniaze nezoženiete.
Je príkladne odolný, jazdí ako víno a keď má dosť oleja, nič ho na ceste nezaskočí. Jeho ceny pomaly klesajú a zachovalých kúskov ubúda. Je najvyšší čas nakupovať.
Spomínate si naň? Pravdepodobne už nie, v deväťdesiatych rokoch však patril medzi veľké hviezdy. Dodnes ich prežilo len pár a všetky zoženiete za babku.
Poškuľujete po avantgardnom Vel Satise? Môže byť váš a dokonca zaň ani veľa nedáte, vyberajte však uvážlivo, inak sa stane vašou nočnou morou.
Má 33 rokov a stále sa predáva. Neuveriteľný počin ruských konštruktérov vydrží nemožné, vrátane lajdáckeho prístupu k údržbe.
Zháňate legendárny Escort RS Cosworth? Ak nemáte dosť peňazí, správne kontakty a zdroj náhradných dielcov, radšej naň rýchlo zabudnite.
Mercedes-Benz zasadil druhou generáciou triedy E konkurencii nečakaný úder. Nepríjemné facky však často inkasovali aj jeho prví majitelia.
Ak sa spoliehate na to, že ešte počkáte na zníženie cien jazdených áut a nakúpite o pol roka výhodnejšie, môžete prerobiť.