Ak by ste mali záujem, namontuje vám do Twinga prvej generácie 3,5 litrový 8-valec z Roveru. Jeho výkon je zatiaľ priškrtený na 180 koní (132 kW), no po doladení sofistikovaného podvozku má vzrásť až na 300 koní (221 kW). Pod prednou kapotou ho však nehľadajte. Presťahoval sa na miesto zadných sedadiel, odkiaľ poháňa cez 5-stupňovú manuálnu prevodovku zadné kolesá. Motor je uchytený pomocou špeciálneho rúrkového rámu, ktorý zároveň slúži aj na vystuženie karosérie.
Za prednými škrupinovými sedadlami je pevná prepážka, ktorá čiatočne plní zvukovoizolačnú funkciu a zároveň chráni posádku pred teplom od rozpáleného agregátu a jeho zberného výfukového potrubia.
Dynamické parametre Twinga V8 Trophy však Lazareth zatiaľ nezverejnil. Plánuje výrobu desiatich kusov v cene 75-tisíc eur.