V roku 2009 predstavilo Bugatti prekrásny koncept športovej limuzíny Galibier. Iste nie náhodou tým testovalo potenciálny záujem zo strany zákazníkov. Veď v histórii molsheimskej značky, známej najmä športovými modelmi, by sme našli hneď niekoľko parádnych limuzín. Tie svojho času dali lekciu aj britskej aristokracii s logom RR. Za projektom stál priamo vtedajší šéf Bugatti Wolfgang Dürheimer. Ten dal Galibieru zelenú, pričom malo vzniknúť počas ôsmich rokov celkom 3 000 exemplárov.
O dva roky však odišiel k Audi a na jeho kreslo sa posadil Wolfgang Schreiber. Ten mal na Galibier iný názor a plány odložil do zásuvky. Lenže osud chcel, aby sa na post vedenia firmy vrátil Dürheimer. A ten na Galibier rozhodne nezabudol. Už vlani v Londýne povedal: „Moje srdce bije naďalej pre Galibier, pretože máme množstvo revolučných nápadov, ktoré sa ešte nikto neodvážil uskutočniť.“ Na to však teraz nie je čas, pretože v Molsheime majú plné ruky práce s novým Chironom. Už na budúci rok sa však bude rozhodovať o jeho nástupcovi. A vývoj odštartuje roku 2019.
Z nových informácií, ktoré poskytol Dürheimer serveru Automotive News, vyplýva, že nutne nemusí ísť o dvojmiestne športové kupé. Konkurencia v triede hyperšportov je čoraz väčšia a udržať si titul najrýchlejšieho auta planéty je stále ťažšie. Zato v triede ultraluxusných limuzín je pomerne prázdno. Takže športovo „strihnutý“ Galibier by tu mal šancu. To však hovoríme o pomerne vzdialenej budúcnosti, pretože nový Chiron ostane na linkách do roku 2024. A kým neskončí jeho produkcia, nemôže prísť Galibier. Vo Wolfsburgu totiž rozhodli, že Bugatti ostane značkou s jediným modelom.