Po viac ako štyroch dekádach Tarta definitívne ukončila výrobu nákladných vozidiel legendárneho modelového radu 815.
Predaj Tesly klesol v Európe medziročne takmer o polovicu. Vo Veľkej Británii po prvýkrát predal čínsky BYD viac áut, než automobilka Elona Muska.
Druhá generácia Dacie Spring absolvovala európsku premiéru len vlani v októbri, no dlhá kariéra ju už nečaká.
Podnetom na začatie vyšetrovania sú sťažnosti viacerých spotrebiteľských organizácií.
Hekeri útočia na nabíjačky s cieľom získať citlivé údaje, infikovať aplikácie a autá malvérom.
Neinvestičný rating je často označovaný ako špekulatívny stupeň, pri ktorom hodnotenie úverovej spoľahlivosti naznačuje vyššie riziko nesplácania záväzkov.
V januári bolo suverénne najpredávanejším autom v EÚ Sandero, Volkswagen mal v prvej desiatke až troch zástupcov.
Od elektromobilu Volkswagenu s cenou pod 20 000 nás delia ešte dva roky. No koncept uvidíme už v marci.
Donaldovi Trumpovi nestačilo zrušiť podporu na nákup elektromobilov v USA. Teraz ide vypínať aj nabíjačky.
V krajine, kde sa medzi päť najpredávanejších áut dostanú Porsche 911, Porsche Cayenne a Porsche Macan musí byť život naozaj príjemný.
Nová elektrická platforma Gen6 prinesie budúcim BMW o 30 % dlhší dojazd a rýchlejšie nabíjanie.
Za socializmu ste sa k autám zo Západu dostali len cez Tuzex. Boli to autá snov. O to drahšie, že ste ich museli kupovať za bony z čierneho trhu.
Značka, ktorá sa nám ešte donedávna spájala s vyslúžilou technikou Renaultu, elektrifikuje vo veľkom štýle.
Do roku 2030 mal byť Mercedes-Benz čistou elektromobilkou. Teraz to tak ale naozaj nevyzerá. Plánuje doslova ofenzívu „spaľovákov“.
Niektorí zákazníci, ktorí si v Číne kúpili oficiálnou cestou nové Volvá, zistili, že v nich majú falošné prémiové audio, prípadne krištáľovú radiacu páku.
Nový výfukový systém je v podstate bezpečnostným prvkom. A predstavte si, bude mať aj katalyzátor.
Elektrický nástupca sedanu S90 sa predstaví 5. marca. Má mať najvýkonnejšiu elektronickú architektúru.
Spolu s klesajúcim záujmom o elektromobily v Európe prehodnocujú automobilky aj výrobu batérií.
Renault bol prakticky poslednou veľkou automobilkou, ktorá z Ruska po začiatku vojny odišla a možno bude prvou, ktorá sa tam vráti.
Čínske značky sa postupne presadzujú na európskych trhoch. Ich hlavnou prednosťou ostáva cena.
Nový Grandis bude predstavený v júli a do predaja sa dostane na sklonku jesene tohto roku ako mild- a fullhybrid. Po ňom sa tento rok predstaví ešte nový elektromobil.
V roku 2019 bola trhová kapitalizácia tohto startupu 29 miliárd dolárov, čo bolo viac, ako trhová kapitalizáciu Fordu v tom istom období. Investori jeho zakladateľovi naleteli.
Tesla sa chce presadiť na obrovskom indickom trhu, preto tam potrebuje fabriku. Trump tvrdí, že americká fabrika má vyrábať v Amerike. Je to zaujímavý spor, pretože aktuálne sú obaja veľmi blízkymi spojencami.
Dizajn nového Yuga už nadobúda prvé kontúry. Oficiálne by sa malo predstaviť na Expe v Belehrade v roku 2027.
Predaje v januári boli medziročne nižšie o 17 percent. Súvisí to predovšetkým s tým, že ľudia aj firmy nakupovali viac áut koncom roku.