Je to presne 20 rokov, keď Mníchov vyrukoval s revolučným rozhraním iDrive. Dnes stojí na prahu jeho ôsma generácia.
Veľkolepý plán na opätovný prienik Peugeotu za Atlantik sú minulosťou. Koncern Stellantis má celkom iné starosti.
To, čo nová maskovaná Fabia ťahá, vyzerá ako aerodynamický prívesný vozík. Lenže presne to, to nie je.
Generálny sekretár Zväzu automobilového priemyslu pripúšťa, že budú musieť prehodnotiť svoje optimistické odhady predaja áut pre rok 2021.
Ešte tento mesiac predstaví Jeep elektrickú verziu legendárneho Wranglera.
Nemci majú v súčasnosti štedré dotácie na nákup elektromobilu. A niektorí sa snažia systém zneužiť.
Tak predsa. Osud troch diamantov je na starom kontinente zachránený.
Masové rozšírenie elektromobilov môže zabrzdiť nedostatok akumulátorov.
So žiadnym iným autom sa nespája toľko konšpirácií, ako s prvým sériovým elektromobilom GM EV1. Mala to byť revolúcia. No nakoniec General Motors len počítal straty.
Toto je naozaj kuriózny inzerát. V americkom Texase je v ponuke 20-ročná Lada 2110.
Automobilový svet zachvátila v posledných mesiacoch vlna zmien vizuálnej identity značiek. Najnovšie mení logo Dacia.
Nad malými autami sa sťahujú čierne mračná. Konzervatívna Toyota to ale zas až tak pesimisticky nevidí.
Achillovou pätou elektromobilov sú ich batérie. To ale neznamená, že nemožno dosiahnuť pokrok v konštrukcii aj v iných oblastiach.
Keď sa v súvislosti s automobilmi hovorí o trvácnosti, hlavnými kritériami sú vek a schopnosť najazdiť veľké množstvo kilometrov.
Po Hyundai i30 N a i20 N privedie kórejská automobilka na svet aj svoje prvé ostré SUV.
Americká Tesla sa tvári, že má k dispozícii systém plne autonómneho riadenia. FSD možno dokáže všeličo, ale bezpečne riadiť určite nie.
Porsche našlo cestu, ako prísť k elektromobilom efektívnejšie. Prenechá ho malej firme s veľkým know-how.
Do silnej päťky sa v uplynulom roku nedostal Golf, kraľuje jej s veľkým náskokom Octavia.
Bolo len otázkou času, kedy príde odpoveď Kie na konkurenčný elektrický Hyundai Ioniq 5. A dlho čakať nebudeme.
Európska komisia chce kontrolovať emisie áut po celú dobu ich životnosti a na diaľku nútiť hybridy jazdiť v elektrickom režime.
V ponuke Audi čoskoro pribudne štvrtý elektromobil. A ako prvý so štyrmi kruhmi využije základy MEB.
Vznik koncernu Stellantis umožnil nahliadnuť do účtovníctva Fiatu. Nie je to pekný pohľad.
Aj keď si mnohí mysleli, že cenovo relatívne dostupná Tesla Model 3 v roku 2020 prevalcuje európsky trh, nestalo sa tak.
Nemci sa rozhodli vybaviť autonómnym riadením najprv „dodávku“.
Trvalo to celých 116 rokov, kým z liniek materského závodu zišlo vozidlo s poradovým číslom 15 000 000.