O aute od Apple sa hovorí už vyše 10 rokov a spoločnosť do projektu naliala miliardy dolárov. Teraz ho definitívne hodila do koša.
Vlani sa bezpečnostných testov Euro NCAP zúčastnilo len 17 nových áut. Môžu za to tak trochu aj elektromobily.
Plánuje Fiat samovraždu? Chce sa dobrovoľne stiahnuť zo segmentu miniáut, ktorému roky dominoval.
Do Nemecka práve dorazilo tritisíc áut čínskej značky BYD. Budú sa na nich voziť aj účastníci majstrovstiev Európy vo futbale.
Na ročný plat šéfa Stellantisu musí priemerný zamestnanec koncernu odpracovať vyše 43 rokov.
Toyota sa nemieni vzdať spaľovacích motorov. Hľadá všemožné riešenia, ako ich zachrániť a urobiť čistejšími.
India by mohla Škode kompenzovať stratu ruského a čínskeho trhu. Aj preto vyvinie pre túto miliardovú krajinu tretí model.
Prvý elektrický muscle car predstaví americký Dodge už 5. marca. Emócie doplní „plnotučným“ zvukom a dokonca aj vibráciami.
Dve tretiny 15-miestneho rebríčku obsadili len tri značky. Toyota v ňom má 4-násobné zastúpenie, Kia a Škoda trojnásobné.
Priateľstvo medzi ruským prezidentom Vladimirom Putinom a kórejským vodcom Kim Čong-unom sa po agresii na Ukrajine prehlbuje.
Fantóm prezývaný Flexman už zlikvidoval vyše 60 rýchlostných radarov. Pracuje profesionálne, nedokážu ho chytiť a teší sa veľkej podpore verejnosti.
Syntetické palivá sú kritizované za veľkú spotrebu zelenej energie pri ich výrobe. Rakúska spoločnosť Obrist má však iný názor.
Japonská Toyota a nemecký koncern VW sa už roky „naťahujú“ o post najväčšieho výrobcu áut planéty.
Značka zo Zuffenhausenu sa nám spája so športovými autami, ale renesancia luxusných MPV láka jej šéfdizajnéra.
Výsledky celoeurópskej ankety o najlepšie auto roka sú tak trochu prekvapením. Zlato si odniesol elektrický Renault Scénic E-Tech.
Muži uprednostňujú väčšie SUV a kombi, ženy zase kompaktné SUV alebo hatchbacky.
Bugatti už dlhší čas ukazuje potenciálnym zákazníkom nástupcu hyperšportu Chiron. A tí napriek polemike o budúcnosti motora V16 naznačujú, že pod kapotou ostane.
O úpadku tradičného jarného autosalónu sa viedlo už mnoho debát, ale skutočnosť je ešte úbohejšia. Novinky predstaví len päť značiek.
Rumunský hatchback potvrdil trend, že začiatky kalendárnych rokov sú preň veľmi úspešné. Presný opak platí pre americkú Teslu, ktorej Model Y ledva dosiahol na prvú dvadsiatku.
Ukázalo sa, že najhoršiu prácu vykonávali značkové aj neznačkové servisy v prvom kvartáli roka, naopak - najkvalitnejšie v nich autá opravovali vo 4. kvartáli.
Nemecký koncern obnoví v USA legendárnu značku Scout. S jej logom sa na trhu objavia elektrické SUV, dodávky a aj nákladné autá.
Enyaq, prvý čisto elektrický model Škody, bol predstavený v roku 2020. Tento rok sa dočkal vylepšení, zrýchlilo sa aj nabíjanie.
Obyvatelia nemeckej obce Grünheide sa boja rozširovania gigafabriky Tesly, veľká väčšina hlasujúcich sa v nezáväznom referende vyslovila proti.
V januári trhu kraľovala Škoda Octavia pred Hyundaiom i30. Najlepší francúzsky model Citroën C3 bol až 25.
Po decembrovom poklese predaj áut v EÚ opäť rastie. Po obmedzení dotácií vo Francúzsku a Nemecku to nevyzerá s predajom elektromobilov dobre.