Prvá generácia P51 Combat Fighter uzrela svetlo sveta pred troma rokmi. Teda presnejšie 7. decembra 2013, v deň výročia zničujúceho japonského útoku na americký vojenský prístav Pearl Harbor. Či to bol šťastne zvolený dátum, je otázne, ale v Confederate majú rebelstvo takpovediac v krvi. Dokazuje to aj druhá generácia P51, ktorá je azda ešte extrémnejšia. Jednomiestny streefighter nepotrebuje žiadnu kapotáž. Načo aj, krása tejto motorky je predsa v odhalenej konštrukcii. Život jej vdýchol sám Pierre Treblanche, známy odchovanec Ducati.
To čo dominuje G2 P51 je najmä hliník. Vyrobený je z neho prakticky celý rám, ale aj unikátna predná vidlica či jednostranný záves s centrálnou pružiacou a tlmiacou jednotkou. Kolesá sú od seba vzdialené 1 588 mm. Srdcom stroja inšpirovaného antihrdinami a rebelmi šesťdesiatych rokov nie je nič menšie ako 2,2-litrové „véčko" Harley-Davidsonu. Navyše vyladené špecialistami z S&S. Ťažko si predstaviť, čo robí jeho ohromných 149 kW a 231 Nm s týmto relatívne ľahkým strojom s hmotnosťou 228 kg. Zrýchlenie musí byť naozaj brutálne.
Ale nie na dlho. Dizajnu musela totiž ustúpiť nádrž. Zmestí sa do nej len skromných 14 litrov paliva, s ktorými veru ďaleko nezájdete. Nič to. Toto nie je normálna motorka, ale umelecké dielo, ktoré môže pokojne stáť aj ako objekt kdesi v interiéri. Garáž nie je jednoducho pre Combat Fighter tým správnym miestom. Ak po ňom zatúžite, pripravte si sumu, za ktorú by ste si mohli dopriať kdejaký luxusný Mercedes alebo Cadillac. Za striebornú verziu zaplatíte bez nejakých drobných 113-tisíc a za čiernu až 120-tisíc dolárov. I tak sa treba poponáhľať. Vznikne len 61 exemplárov.