Futuristicky pôsobiaci stroj je totiž vybavený naprieč uloženým radovým 6-valcom s objemom 1600 cm3. Predpokladá sa, že jeho výkon bude približne 110 kW/150 k. To naznačuje, že jeho budúcnosť sa črtá skôr v turistickej triede LT, ako v niektorom z nových superšportov. BMW by tak mohlo účinnejšie konkurovať luxusnej 6-valcovej Honde Goldwing. V minulosti sa vzácne šesťvalce objavili napríklad v Honde CBX 1000 alebo Kawasaki KZ1300.
Aj Concept 6 ostáva verný tradícii značky a jeho zadné koleso poháňa kardanový hriadeľ. Ten podľa odhadov posiela na hnacie koleso približne 130 Nm, ktoré dokáže motor vyprodukovať pri 2000 otáčkach.
BMW popracovalo aj na veľkosti agregátu, ktorý je v porovnaní s rovnako veľkými konkurenčnými šesťvalcami ľahší a približne o 100 mm užší.