Oba modely dostali novú mriežku chladiča, ktorá sa viac podobá na tú z Ocatavie a Superbu. Po stranách sa nachádzajú nové pristorovo tvarované svetlomety. Celá spodná sekcia prednej časti je taktiež prepracovaná. Dominuje jej široký nasávací otvor s riedkym mriežkovaním a na stranách nové hmlovky. Vďaka týmto úpravám sú Fabia a Roomster pri pohľade spredu opticky širšie a nižšie.
Skutočne kozmetickými úpravami môžeme nazvať zmenu v ponuke hliníkových diskov, ozdobných krytov kolies a zmenu palety exteriérovýcvh farieb. Zásadnejšie zmeny nastali v priestore medzi novou tvárou a volantom.
Paleta motorov siaha od 44 kW (60 k) po 77 kW (105 k) a s príchodom verzie RS sa horná hranica posunie výrazne vyššie. Zatiaľ si musíme vystačiť s piatimi benzínovými a troma naftovými motormi.
Základ tvorí opäť trojvalec 1.2 HTP s výkonom 44 kW (nie pre Roomster), alebo v prípade 12-ventilovej verzie s výkonom 51 kW (70 k). Nasleduje starý známy štvorvalec 1.4 (63 kW/86 k) a nový štvorvalec s priamym vstrekovaním 1.2 TSI. Vybrať si možno medzi verziami s výkonom 63 kW a 77 kW. Silnejšie prevedenie v kombinácii so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG si vypýta iba 5,3 litra na 100 km.
„V nafte“ sú k dispozícii tri motory. Všetky majú priame vstrekovanie a systém common-rail. Základný trojvalec 1.2 TDI CR dáva výkon 55 kW (75 k). Vznikol amputáciou jedného valca z motora 1.6 TDI CR, ktorý je vo Fabii a Roomsteri naladený na 66 kW (90 k), alebo na 77 kW (105 k). Z ponuky úplne vypadli motory 1.4 TDI a 1.9 TDI.