Equus Limousine rúbe vysoko. Hyundai, v mysliach ľudí zavedený ako ľudová značka, sa snaží prebrať zákazníkov prémiovým borcom ako Mercedes-Benz S500 L alebo BMW 750 Li. Otázkou je, ako zareaguje trh. Každopádne Hyundai svojich konkurentov v priestorovej ponuke poráža s rezervou. Jeho rázvor má hodnotu 3345 mm. Z predĺženia o 300 mm profitujú samozrejme pasažieri na zadných sedadlách. Výrobca deklaruje priestor na nohy vzadu v dĺžke 1310 mm.
Prominentnú posádku budú pri cestovaní rozmaznávať luxusné kreslá s masážnou funkciou. Nesmú chýbať ani elektricky ovládané opierky chodidiel. Kým konkurenti zväčšenú dĺžku pri bočnom pohľade kompenzovali predĺžením zadných dverí, Hyundai pridal rozšírený B-stĺpik v štýle zákazkových limuzín. Equus Limousine sa od sedanu zvonku odlišuje aj mriežkou chladiča a inými drobnými detailmi.
Na výber budú dva motory. Základný šesťvalec s objemom 3,8 litra dáva výkon 213 kW (290k) pri priemernej spotrebe 11,1 litra na 100 km. Komu sa máli, môže si priplatiť za osemvalec s objemom 5,0 litra. Ten poskytne výkon 294 kW (400k). Podľa výrobcu sa s týmto motorom dá jazdiť za 12,5 litra na 100 km.
Hyundai vo vlastnej réžii pripravil aj obrnenú verziu. Tri kusy už stihol poskytnúť kórejskému Modrému domu (ekvivalent Bieleho domu).
Ceny sa na kórejskom trhu budú pohybovať v intervale od 78 000 euro do 84 000 eur. Automobilka však zatiaľ nezverejnila, na ktoré trhy bude Equus Limousine dodávať.