Tvorcovia sa jednoducho nechali inšpirovať legendárnymi modelmi z bohatej histórie spoločnosti Porsche. Fanúšikovia značky jasne rozoznajú odkaz na hviezdu roku 1973 – Carreru RS 2.7. Z nej si nový Sport Classic „požičal“ aj takzvaný kačací chvost, čiže masívny zadný spojler nezameniteľného tvaru.
Odkazom na minulosť sú aj 19-palcové zliatinové disky, ktoré majú pripomínať originálne disky Fuchs, používané od šesťdesiatych rokov minulého storočia. Mierne pozmenená bola aj predná a zadná časť automobilu.
Vylepšený nasávací a výfukový systém viedli k nárastu výkonu z 283 kW (385k) na rovných 300 kW (408k). Motor 911 SC je kombinovaný výhradne so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.
Svetlá výška znížená o 20 mm a systém PASM (Porsche Active Suspension Management) zabezpečujú dokonalé jazdné vlastnosti za každých okolností. O poriadne preťaženie pri brzdení sa starajú keramické brzdy, ktoré zároveň redukujú neodpruženú hmotu auta.
Porsche 911 Sport Classic zrýchli z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy a ručička rýchlomeru sa zastaví na hodnote 302 km/h.
Za každý exemplár z limitovanej edície 250 kusov zaplatí nový majiteľ 169 300 eur bez dane.