Už dizajn obyčajnej päťdverovej Hondy Civic má v sebe poriadnu dávku športového charakteru. Civic Type R dáva svojim vzhľadom jasne najavo o čo ide, no Civic od Mugenu zašiel ešte oveľa ďalej. Dostal „drsný“ karbónový „bodykit“ pozostávajúci z predného nárazníka s poriadnym „lízatkom“, tmavej mriežky chladiča a rozšírených blatníkov s otvormi. Otvory pribudli aj na kapote. „Bodykit“ ďalej pokračuje pozmenenými bočnými prahmi do zadnej časti, kde nastala ozajstná revolúcia. Zadná časť s obrovským krídlom a výraznými koncovkami výfukov vzbudzuje rešpekt. Je len otázne, či to dizajnéri s tou „športovosťou“ trochu neprehnali.
Stále však nemáme potvrdené technické údaje o motore, na ktoré si budeme musieť počkať do frankfurtského autosalónu. S určitosťou však môžeme očakávať výrazne prepracovaný podvozok a úsporu hmotnosti nie len vďaka sparťanskému interiéru. Najväčším problémom je však to, že tento model sa zrejme nebude vyrábať s ľavostranným riadením, takže európsku verziu si budú môcť užiť iba britskí zákazníci.