Zmena imidžu prichádza práve v časoch krízy, kedy predaje všetkých prudko klesajú a potreba vlastnej prezentácie sa stáva stále naliehavejšou. Citroën to vzal pekne od podlahy.
Nové Logo
Nové logo spoznáte podľa výrazne oblejšieho a trojrozmerného dizajnu. Dvojitý šíp predstavujúci ozubenie prišiel o svoje prísne geometrické tvary a pôsobí jemnejším dojmom. Inak je stvárnený aj nápis Citroën. Červená firemná farba je teraz o niečo tmavšia.
Nový slogan
Novým sloganom automobilky sa stáva „Créative Technologie,“ čo má zvýrazniť kreatívnosť a zavádzanie nových technológií.
Architektúra predajných a servisných miest
Zmenami prejde aj sieť autorizovaných predajcov a ich predajné a servisné komplexy. Podľa nových štandardov sa budú stavať nové centrá a zároveň upravovať tie doterajšie.
Prístup k zákazníkom
Automobilka prehodnotila aj svoj prístup k zákazníkom. Zriadila program Citroën Business, ktorý je určený pre flotilových zákazníkov. Okrem zvýšenej starostlivosti im predajcovia prispôsobia aj otváracie hodiny.
Program Citroën Select je naopak určený pre zákazníkov zaujímajúcich sa o jazdené vozidlá. Novinkou v tejto oblasti je až 7-ročná záruka, či prvá kontrola auta zadarmo.
Modelová stratégia
Modelová ponuka automobilky bude rozdelená do troch veľkých celkov. Prvým z nich budú klasické automobily označené „C“, druhým budú veľkopriestorové vany, ktorých ponuka sa v najbližších rokoch ešte rozrastie a posledným celkom sa stanú vozidlá s označením DS (Different Spirit). Jeho prvým zástupcom bude koncept DS3, ktorý sa automobilka rozhodla predstaviť na blížiacom sa autosalóne v Ženeve (marec 2009). Neskôr s nemu pribudnú väčšie DS4 a DS5.
Citroën Sport končí, nastupuje Citroën Racing
Aktivity automobilky Citroën v svetovom rally šampionáte patria medzi najznámejšie. Možno aj preto sa Citroën rozhodol zmeniť pomenovanie svojho športového oddelenia na Citroën Racing.