Cadillac XLR sa tak do histórie zapíše ako ďalší neúspešný pokus značky preniknúť do segmentu športových dvojsedadlových áut. V súčasnej situácii trh nie je schopný pohltiť dve rovnaké autá od toho istého koncernu. Cadillac XLR je totiž postavený na rovnakej platforme ako legendárny Chevrolet Corvette. Dokonca sa obidve autá vyrábajú na rovnakej výrobnej linke. Keďže Corvette je vo svete známejší a jeho predaje sú lepšie, manažment rozhodol, že pod gilotínu pôjde XLR.
V roku 2008 sa na celom svete predalo len 1250 kusov modelu XLR. V ponuke bola doteraz len jedna verzia tohto kabrioletu s pevnou skladacou strechou. Na pohon slúžil jeden z dvoch osemvalcov v ponuke. Prvým bol atmosférický motor 4.6 V8 Northstar (235 kW/320 k), výkonnejšiu alternatívu predstavoval kompresorom prepĺňaný motor 4.4 V8 (326 kW/443 k) vo verzii XLR-V.