Technický základ v Mazde MX-5 prezrádza stredná časť karosérie, ktorá nesie okrem pôvodného skeletu aj dvere, čelné sklo a prakticky rovnaký interiér. V prípade Himika bol však mierne zušľachtený použitím drevených obkladov.
Predná a zadná časť karosérie sú už výsledkom štylistov z dielní Mitsuoky a prezrádzajú inšpiráciu v tradičných anglických roadsteroch Morgan. V porovnaní s predchádzajúcimi kreáciami tohto malosériového výrobcu je Himiko celkom podareným vozidlom, ktorého tvary vzbudili zaslúženú pozornosť aj v konzervatívnej Európe.
Na pohon Himika slúži benzínový štvorvalec s objemom valcov 2 litre, ktorý taktiež pochádza z Mazdy. Vzhľadom na komplikácie, ktoré by so sebou priniesla zástavba iného motora je to logické riešenie. Navyše technici Mazdy odviedli na zlaďovaní podvozka a motora veľa práce, ktorá by výmenou agregátu prišla navnivoč. V Himiku dosahuje motor výkon 119 kW (162 k) a spolupracuje so šesťstupňovou manuálnou prevodvkou. Na želanie je k dispozícii aj šesťstupňový automat. Pohotovostná hmotnosť prepracovaného roadstera je 1280 kg.
Mitsuoka Himiko je k dispozícii v troch úrovniach výbav nazvaných Standard, Premium a Hi Premium. Cena základnej verzie je 60 000 dolárov.