Po dvojici modelov i30 a i10 navrhnutých špeciálne pre potreby európskych zákazníkov prichádza ďalší juhokórejský Európan. Nesie označenie i20 a na trhu sa zaradí medzi spomínané dva modely. Hyundai i20 by mal k prvým zákazníkom dostať už začiatkom roka 2009.
Novinka skvelo zapadá medzi ostatné modely značky nielen označením začínajúcim charakteristickým „íčkom“ ale aj dizajnom. Ten bol navrhnutý v nemeckom dizajnovom centre v Rüsselsheime. Okrem aktuálneho vzhľadu disponuje nový model aj novou technikou. Hyundai i20 má nový podvozok s dlhším rázvorom ako mal Getz. Vďaka tomu by sa mal zväčšiť vnútorný priestor, pričom sa očakáva aj zlepšenie jazdných vlastností. Pod kapotou sa objavia benzínové štvorvalce s objemom valcov 1,2, 1,4 a zrejme aj 1,6 litra. Novinkou v motorovej ponuke bude maloobjemový prepĺňaný turbodiesel 1,4 CRDi.
Koncept i20 Blue
Súčasne so sériovou verziou päťdverového modelu i20 sa v Paríži predstaví aj koncept i20 Blue. Ide o úspornú verziu modelu i20 s kombinovanou spotrebou okolo štyroch litrov nafty na 100 km a produkciou emisií CO2 iba 99 g na kilometer. Tento vynikajúci výsledok sa výrobcovi podarilo dosiahnuť spojením nového naftového motora 1,4 CRDi so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. K nízkej spotrebe prispeli aj rôzne aerodynamické úpravy predného nárazníka, či krytov podvozku. Koncept i20 Blue používa pneumatiky s nízkym valivým odporom a špeciálny motorový olej s nízkou viskozitou. Jeho svetlá výška je navyše oproti bežnej verzii o 15 mm menšia.