Absolútnym víťazom sa stal trojlitrový šesťvalec preplňovaný dvojicou turbodúchadiel, ktorý sa montuje napríklad do modelov 135i, 335i, ale aj do novinky X6. Druhé miesto obsadil motor 1,4 TSI od Volkswagenu, ktorý je preplňovaný súčasne turbodúchadlom aj mechanickým kompresorom. Tretia priečka patrí tak isto Volkswagenu za motor 2,0 TFSI.
Celkovo sa súťažilo v siedmich objemových kategóriách. V najnižšej kategórii s objemom do jedného litra zvíťazil trojvalcový litrový motor známy z modelu Aygo. V kategórii od 1,4 do 1,8 l zvíťazil už spomenutý motor 1,4 TSI, ktorý skončil v celkovom poradí ako druhý. Subaru bodovalo so svojím 2,5-litrovým preplňovaným motorom v kategórii od 2 do 2,5 litra. Celkový víťaz bol z kategórie od 2,5 do 3 litrov a geniálny štvorlitrový osemvalec z M3, ktorý krúti neuveriteľných 8400 ot./min., vyhral v kategórii od 3 do 4 litrov. V najvyššej kategórii nad 4 litre úradovalo opäť BMW s desaťvalcovým päťlitrom.
Súťažilo sa aj v zaujímavých podkategóriách. „Najlepší výkonný motor“ vyhralo Porsche s agregátom používaným v 911 Turbo. Titul „Najlepší nový motor“ získalo opäť BMW za svoj nový diesel twinturbo (BMW 123d). Toyotu za hybridný motor HSD 1,5 Hybrid odmenili titulom „Zelený motor roka“.