V normovanej spotrebe síce benzínový 6-valec preplňovaný kompresorom dieselu konkurovať nemôže, no v ostatných parametroch ho hravo prekonáva. Tento agregát prevzatý z Audi S4 bol dokonca pre potreby ťažšieho SUV vyladený z pôvodných 245 až na 260 kW. A k tomu pridáva mohutný krútiaci moment 460 Nm. Postaral sa o to kompresor, ktorý vháňa vzduch do valcov cez dva medzichladiče pod tlakom až 0,8 baru a je schopný dosiahnuť 20-tisíc otáčok za minútu. V praxi to znamená šprint na stovku za 5,3 sekundy, čím za sedanom S4 zaostáva len o tri desatiny. Maximálna rýchlosť je obmedzená na 250 km/h, pričom priemerná spotreba je podľa výrobcu len 8,5 litra benzínu na 100 km.
Výkon motora je na vozovku prenášaný výlučne cez 8-stupňovú automatickú prevodovku Tiptronic a následne cez permanentný pohon oboch náprav Quattro.
Výkonový tuning sprevádza celý rad exteriérových úprav. Napríklad špeciálna maska chladiča, modrý lak, plástové výplety sacích otvorov brzdového systému či neprehliadnuteľné 21-palcové disky kolies. Tvrdšie naladený podvozok je o 30 mm bližšie k asfaltu.
V interiéri nechýbajú športové sedadlá, športový volant či typické čierne čalúnenie stropu.