Príchod na európske trhy možno očakávať prakticky ihneď po autosalóne v Ženeve, kde sa predstaví v oficiálnej premiére pod kapotou Subaru Legacy. Prakticky na všetkých trhoch Európy sa postupne začne s predajom novej dieselovej alternatívy.
150 koní a 350 Nm
Subaru konečne predstavilo turbodiesel vlastnej konštrukcie. Otvára tak celkom novú kapitolu svojej histórie, ktorú si predsa len vynútila aktuálna ropná kríza. Štvorvalcový motor s protibežnými piestami má techniku vstrekovanie typu Common Rail. Turbodúchadlo je umiestnené netradične pod samotným blokom motora, čo je dôsledok precízneho stráženia výšky ťažiska.
Zdvihový objem 1998 cm3 vydolovali konštruktéri rovných 110 kW (150 k). Maximálnu hodnotu krútiaceho momentu reprezentuje 350 Nm, ktoré sú k dispozícii už pri 1800 ot/min. Impozantným je však prvý krát v histórii aj údaj o priemernej spotrebe, ktorý predstavuje 5,6 l/100 km. Motor sa bude kombinovať s päťstupňovou manuálnou prevodovkou, a štandardnou výbavou je aj filter pevných častíc.