Za dizajn štúdie je zodpovedné európske centrum v Oberurseli pri Frankfurte. Zaujímavosťou štúdie je schopnosť zmeny na roadster spustením bočných okien a demontovaním strešného dielu.
Optika štúdie je inšpirovaná púštnymi dunami, prelisy na karosérii však symbolizujú zvrásnené kopce piesku. Identický motív sleduje aj farba karosérie. Tá má pripomínať farbu púšte počas západu slnka.
Karoséria sa chváli čistotou, tvorcovia zapracovali kľučky do karosérie, spätné zrkadlá nahradili minikamery. Zaujímavosťou je aj otváranie dvier v štýle Lamborghini. Dvere sa najprv otvoria 30 stupňov smerom von, následne 45 stupňov dohora.
Interiér vymedzuje priestor každému
Všetci štyria pasažieri sú od seba oddelení stredovým tunelom. Ak by však posádke prekážal, dá sa zasunúť do batožinového priestoru. S technickými perličkami sa stretne aj vodič. Stĺpik riadenia je pevný, otočným prvkom je iba samotný volant. Hakaze sa rozlúčila s tradičnými gombíkovými ovládačmi, stavila na dotykové ovládače, ktoré sú zabudované do čalúnenia.
Pod kapotou Hakaze sa nachádza benzínový agregát: prepĺňaný zážihový motor DISI (Direct Injection Spark Ignition) s objemom 2,3 l a priamym vstrekovaním. Kombinovaný je s automatickou šesťstupňovou prevodovkou. Pohon všetkých štyroch kolies je samozrejmosťou.