Oba modely by Loeb sú upravené v tom istom štýle, líšia sa iba v dizajnérskych detailoch a motorizácii. Autá sú ponúkané v dvoch farbách – červená „Aden“, akú používa tím Citroën Sport a čierna „Obsidien“. Obdržali strešný spojler a stoja na nových diskoch. V prípade C4 ide o 17-palcové biele disky „Resolfen“ alebo šedé „Métallure“, menšie C2 si vystačí so 16-palcovými kolesami „Suzuka“ alebo „Guépard“.
Interiéru oboch vozidiel vládne pretekárska červená, kam sa len pozriete. Sedadlá z Alcantary sú v strede potiahnuté červenou sieťovinou, nesmieme zabudnúť na červené švy a červené lemy podlahových rohožiek. Hliník našiel uplatnenie na hlavici radiacej páky, pedáloch i výduchoch ventilácie.
Väčší Citroën C4 by Loeb bude k dispozícii s jedným z troch benzínových agregátov – 1.6i 16V (81 kW/110 k), 2.0i 16V (105 kW/143 k a 132 kW/180 k), alebo si zákazník môže vybrať turbodiesel HDi s výkonom 81 kW/110 k, prípadne motory HDi vybavené filtrom pevných častíc s výkonom 81 kW/110 k a 101 kW/138 k. Posledný spomenutý je kombinovaný so šesťstupňovým manuálom.
Menšie žihadlo s označením C2 by Loeb bude mať pod malinkou kapotou motor 1.6i 16V s výkonom 92 kW/125 k, spojený s päťstupňovou manuálnou prevodovkou a Citroën sľubuje plne vypnuteľné ESP. Druhou možnosťou pohonu je 1.6-ka s výkonom 110 koní a prevodovkou SensoDrive.