Rovnako ako pri Carrere 4(S) má v prípade Targy pohon štyroch kolies na starosť viackotúčová Visco spojka, kotrá na predné kolesá posiela od 5 do 40 % krútiaceho momentu. Modely 911 Targa budú o 44 mm širšie v zadných partiách a poháňané známymi motormi. Základom bude 3,6-litrový boxer s výkonom 239 kW (325 k), ktorý rozbehne Porsche na 100 km/h za 5,3 sekundy a skončí na 280 km/h. Silnejšia verzia, Targa 4S má za zadnou nápravou 3,8-litrový plochý šesťvalec s výkonom 261 kW (355 k). Šprint z nuly na sto vybaví za 4,9 sekundy a jej najvyššia rýchlosť je 288 km/h.
Vďaka systému riadenia ventilov VariCam Plus dosahuje Targa 4 krútiaci moment 370 Nm pri 4250 ot./min, „esko“ produkuje 400 Nm pri 4600 ot./min. Štandardnou prevodovkou bude šesťstupňový manuál, ktorý môžete za príplatok vymeniť za päťstupňový automat Tiptronic S. Ten umožňuje aj radenie pádlami na volante.
Unikátny strešný systém je o 1,9 kg ľahší ako pri generácii 996. Sklený diel je špeciálne vyrobený z dvoch vrstiev skla, aby sa interiér zbytočne neprehrieval. Dva elektrické motorčeky odsunú strechu za 7 sekúnd a odokryjú vám maximálny výhľad o ploche 0,45 m2. Vyklápateľné zadné okno sprístupní úložný priestor s objemom 230 litrov. Ten však vznikne až po sklopení zadných sedadiel.
Porsche 911 Targa dorazí do showroomov v novembri 2006. Základná cena modelu Targa 4 je stanovená na 79 000 eur (cca 3 milióny Sk), Targa 4S stojí 87 900 eur (3,4 milióna Sk). V Nemecku sa ceny so všetkými daňami vyšplhali približne o ďalších desaťtisíc eur vyššie.