Z toho vyplýva, že nová Škoda Yeti bude napriek modernizácii lacnejšia o 588 eur. Predtým stál základný model 14 587 eur. Nový Yeti ponúkne celkom sedem pohonných jednotiek – štyri naftové a tri benzínové. Paleta siaha od motora 1,2 TSI s výkonom 77 kW až po najvýkonnejší diesel 2,0 TDI (125 kW). Ten môže byť najnovšie kombinovaný nielen s pohonom 4×4, ale aj so 6-stupňovou prevodovkou DSG. Sedemstupňová prevodovka DSG bude zas odteraz dostupná aj pre najslabší diesel 1,6 TDI (77 kW).
Systém 4×4 je založený na použití piatej generácie medzinápravovej spojky Haldex. Yeti 4×4 bude Škoda dodávať s najvýkonnejšiu benzínovou motorizáciou 1,8 TSI a pre všetky výkonové verzie motora 2,0 TDI (81 kW, 103 kW, 125 kW). Najúspornejšou verziou Yeti bude Yeti GreenLine s motorom 1,6 TDI (77 kW), pohonom predných kolies a manuálnou 6-stupňovou prevodovkou, ktorý spotrebuje priemerne len 4,6 litra nafty na 100 km.
K verziám 2,0 TDI (103 kW) s manuálom, 1,6 TDI (77 kW) so 7-stupňovým DSG a benzínovým motorom 1,4 TSI (90 kW) s manuálnou prevodovkou bude možné doobjednať úsporný paket Green tec, obsahujúci stop-štart systém, rekuperáciu brzdnej energie a pneumatiky so zníženým valivým odporom (pre 1,4 TSI sériovo). V porovnaní s minulosťou bude aj ponuka off-roadovo ladenej verzie Outdoor. Za tento paket si priplatíte 170 eur.
V základnej verzii Yeti 1,2 TSI Active dostanete veľmi skromnú výbavu bez klimatizácie. Z komfortných prvkov vám Škoda ponúkne jedine diaľkové centrálne uzamykanie a elektricky ovládané predné okná a vonkajšie spätné zrkadlá. To, či je nová Škoda Yeti naozaj lacnejšia, sa však dozvieme až vtedy, keď si budeme môcť porovnať pôvodný cenník aj s prvkami výbavy s novými cenami. Tie však Škoda oznámi až začiatkom januára.