K obmedzenej ponuke naftových motorov, ktorú doteraz tvorili len dva výkonové varianty dieselu 1,6 e-HDi (68 alebo 84 kW) pribudol silnejší dvojliter 2,0 BlueHDi. Ako vyplýva z názvu, ide o motor splňujúci vďaka vstrekovaniu prísady AdBlue do výfukových plynov emisnú normu Euro 6.
Má výkon 110 kW a krútiaci moment 370 Nm. Tristoosmičke umožňuje zrýchlenie na rýchlosť 100 km/h za 8,6 sekundy a maximálnu rýchlosť 214 km/h. priemerná spotreba v kombinácii so 6-stupňovým manuálom je 3,8 litra nafty na 100 km, čo je len o jeden deciliter viac v porovnaní s motorom 1,6 e-HDi (84 kW).
Spolu s najvýkonnejším dieselom sa rozširuje aj ponuka prevodoviek. Kombinovať ho totiž možno s novým 6-stupňovým automatom s klasickým hydrodynamickým meničom. Dynamické parametre sú v tejto konfigurácii prakticky identické, no spotreba je vyššia o 0,2 litra nafty, teda rovné štyri litre na 100 km.
Čoskoro pribudne aj ekologická verzia motora 1,6 BlueHDi (Euro 6)) so vstrekovaním prísady AdBlue a výkonom zvýšeným z 84 na 88 kW. V ponuke modelového radu však ešte stále veľmi chyba moderný maloobjemový preplňovaný benzínový trojvalec 1,2 Turbo. Súčasná škála sa skladá len z atmosférickej verzie trojvalca 1,2 VTi (60 kW) a silnejšieho 4-valca 1,6 THP (92, alebo 115 kW).