Boxster GTS aj Cayman GTS používajú zhodný 3,4-litrový boxer ako ich slabší súrodenci Boxster S a Cayman S. Tuningom však jeho výkon vzrástol o 11 kW, teda o 15 koní. O 10 Nm sa zvýšil aj krútiaci moment. V prípade Boxsteru GTS to znamená ponuku 243 kW a 370 Nm, a v prípade Caymanu GTS 250 kW a 380 Nm krútiaceho momentu. Na výber je manuálna alebo dvojspojková prevodovka PDK.
Zvonku spoznáte oboch nováčikov podľa 20-palcových diskov kolies v lesklom čiernom laku, ale aj vďaka bi-xenónovým svetlám s čiernym pozadím. Pochopiteľne, zmeny sa dotkli aj nárazníkov, najmä toho predného s väčším spodným spojlerom. V interiéri sú modely GTS vyšľachtené čalúnením z čiernej alcantary. Komu to nestačí, môže zvoliť športový podvozok so svetlou výškou zníženou o 20 mm.
V sérii však bude nielen aerodynamický paket či spomínané bi-xenóny, ale aj podvozok PASM s adaptívnymi nastaviteľnými tlmičmi a aktívne uloženie motora. Ale tou najpodstatnejšou zmenou je dynamika. Boxster GTS šprintuje na stovku s prevodovkou PDK za 4,7 sekundy a Cayman za 4,6 sekundy. Maximálna rýchlosť je 281, respektíve 285 km/h.
Predaj noviniek zo Zuffenhausenu je naplánovaný na máj. Cena štartuje od 69 950 eur pri modeli Boxster GTS. Za Cayman GTS zaplatíte minimálne 73 757 eur. Mimochodom, názov GTS (Grand Turismo Sport) používa Porsche od roku 1964. Prvýkrát sa objavil na špeciáli 904 GTS. V posledných rokoch však označuje najvýkonnejšie verzie Porsche s atmosférickými motormi.