Trojlístok nových modelov, roadster Iceni, fastback Magna a shootig brake Venturer, spája spoločná pohonná jednotka. Je ňou 6,6-litrový naftový 8-valec naladený štandardne na 294 kW a 952 Nm krútiaceho momentu. Už v tejto podobe dokážu britské športiaky akcelerovať na stovku za 3,7 sekundy a dosiahnuť maximálnu rýchlosť 306 km/h. To však nie je koniec.
Výrobca ponúka dva dodatočné výkonové tuningy. Paket Performance sa postará o nárast výkonu na 320 kW a krútiaceho momentu na 1 292 Nm. S paketom Track sa tieto údaje dostanú do priam astronomických výšok – 492 kW a 1 428 Nm. Bohužiaľ, dynamické parametre silnejších verzií si nechala spoločnosť Trident pre seba. Zato vieme, koľko paliva si Iceni za svoje služby pýta.
V základnej verzii spotrebuje v kombinácii so 6-stupňovou automatickou prevodovkou vraj len 4,1 litra nafty na 100 km a jeho dojazd je neuveriteľných 3 218 km. To sa zdá naozaj dosť neuveriteľné. Iceni by totiž muselo so sebou voziť zásobu paliva s objemom približne 130 litrov. Trident však spresňuje, že tento údaj sa týka režimu plynulej jazdy rýchlosťou 110 km/h, keď na šiestom prevodovom stupni točí motor len 980 otáčok za minútu
Napriek športovému charakteru a bohatému využitiu ľahkých materiálov vrátane hliníka či karbónu na výbave Trident nešetril. Už v základe obsahuje Iceni nastaviteľný volant, elektricky ovládané okná, výkonný audio systém, klimatizáciu, kožené čalúnenie či športové sedadlá K5000 G4. Ďalšie pakety však umožňujú pridať napríklad keramické brzdy, trojdielne disky kolies alebo aj kolekciu štyroch zákazkových kufrov. Podľa toho sa pohybuje aj cena. Tá štartuje od 96 000 libier (116 800 €) až po 126 000 libier (153 200 €).