Toto leto privedie Toyota na svet dve novinky. Prvou je modernizovaný Yaris a druhou vylepšený mikrovan Verso-S. A hoci sa vyrába už od roku 2010, keď nadviazal na prazvláštny Yaris Verso z prelomu tisícročí, u nás ho nepoznáme. Na Slovensko sa totiž nikdy nedovážal.
A rovnaký osud bude mať podľa vyjadrenia zastúpenia Toyoty na Slovensku aj jeho faceliftovaná verzia. Škoda, veď tento sympatický mikrovaník s dĺžkou 3 990 mm a rázvorom 2 550 mm dokáže ponúknuť vďaka variabilným zadným sedadlám a dvojitej podlahe batožinový priestor s objemom od 336, cez 429 až po 1 388 litrov. Mimochodom, má aj svoje dvojča v podobe Subaru Trezia.
Modernizácia exteriéru priniesla Versu-S napríklad projektorové svetlá a denné LED diódy či chrómový rámček prednej masky, ktorý nahradil pôvodnú lamelu. Zmenil sa aj dizajn predného nárazníka a grafika zadných svetiel. Pre väčšie odlíšenie od súčasnej verzie prináša Verso-S aj nový dizajn 16-palcových diskov kolies s 3D efektom a novú bronzovú metalízu. Naopak, romantická belasá z ponuky vypadla.
Interiér zostáva zatiaľ zahalený tajomstvom, no Toyota prezrádza nasadenie nových poťahových materiálov. Na výber je jednofarebné čierne vyhotovenie alebo duálne sfarbenie kombinujúce hnedé plasty a čierne čalúnenie. Pre zvýšenie pocitu kvality je teraz povrch plastov výraznejšie štruktúrovaný. Vyššie úrovne vybavenia dostanú nové rozhranie Toyota Touch 2 so 6,1-palcovým displejom, Bluetooth či cúvacou kamerou.
Drahšia verzia Toyota Touch 2 GO prináša navigáciu, ale aj internetové aplikácie vrátane informácií o aktuálnej doprave Toyota Real Time Traffic či informácie o počasí a cenách pohonných hmôt na okolitých čerpacích staniciach. V bezpečnostných prvkoch pribudla kontrola tlaku v pneumatikách. O technike Toyota nič nehovorí, a tak je pravdepodobné, že Verso-S bude aj naďalej využívať pôvodné motory.
Doteraz bol v ponuke benzínový 4-valec 1,33 VVT-i s výkonom 73 kW a krútiacim momentom 125 Nm alebo diesel 1,4 D-4D (66 kW, 205 Nm). Okrem 6-stupňového manuálu bola pri benzínovej verzii k dispozícii aj kontinuálna prevodovka Multidrive S so siedmimi prednastavenými prevodovými pomermi pri využití manuálneho módu.