Konštruktéri automobilky urobili z najvýkonnejšej verzie modelu CLS doslova katapult. Už to nie je len diaľničná stíhačka schopná úžasných výkonov v priamke, ale extrémne pohodlné GT schopné zrýchľovať rovnako rýchlo ako najvýkonnejšie superšporty na svete a zároveň posádke dopriať porciu univerzálnosti, o akej sa môže ostatným len snívať. Mercedes-Benz CLS 63 AMG prichádza v dvoch výkonových verziách, už základná však dostane zo svojho motora 5.5 V8 Biturbo celých 410 kW/557 k a krútiaci moment 720 Nm. Pre náročnejších prichystala automobilka „nálož“ v podobe vezie S posilnenej na 430 kW/585 k a 800 Nm. Veľký osemvalec posiela výkon ku všetkým kolesám (pohon všetkých kolies 4Matic je štandardom verzie S) prostredníctvom 7-stupňovej automatickej prevodovky AMG SPEEDSHOFT MCT-7 pracujúcej v štyroch režimoch: C (Controlled Efficiency), S (Sport), S+ (Sport Plus) a M (Manual). Podľa údajov automobilky sa verzia CLS 63 AMG S dostane z 0 na 100 km/h za 3,6 s. Napriek udávaným parametrom sa však CLS 63 AMG môže pochváliť udávanou kombinovanou spotrebou len 9,9 l/100 km (10,6 l/100 km pre verziu S).
O spomaľovanie rozbehnutej limuzíny sa starajú kotúčové brzdy s priemerom kotúčov 360 mm (vpredu aj vzadu), alebo v prípade verzie S to môžu byť aj príplatkové keramické brzdy s priemerom predných kotúčov až 402 mm. Aby mohli konštruktéri použiť takto veľké brzdy, auto jazdí na 19-palcových diskoch obutých do pneumatík s rozmermi 255/35 R 19 vpredu a 285/30 R 19 vzadu.