Lada Largus nie je ničím iným ako prvou generáciou Dacie Logan MCV. Kým v Európe už svoju púť definitívne ukončila, v Rusku bude schádzať z výrobných liniek ešte niekoľko rokov. Nový šéf AutoVazu sa dokonca rozhodol, že Largus sa stane vozidlom manažérov automobilky, seba nevynímajúc. Tí sa doteraz vyvážali v luxusných SUV Infiniti QX56. Aby však neutrpeli sociálny šok, Lada vyrobí špeciálnu edíciu Largusu s prívlastkom VIP.
Limitovaná séria s bielym lakom dostane niektoré luxusné prvky. Napríklad čierne kolesá, čiernu strechu, zatmavené stĺpiky a športovú prednú masku. Interiér zas bude zušľachtený imitáciami drevených obkladov a koženým čalúnením. To najlepšie sa však ukrýva pod kapotou. Largus VIP poháňa výkonnejší benzínový motor 1,6i vyladený divíziou Lada Sport na 99 kW, aj keď bez turba. To by malo tomuto internacionálnemu jazvečíkovi zabezpečiť predsa len lepšiu dynamiku.
Prečo padla voľba práve na Largus, však nie je známe. Azda preto, že nič väčšie v ponuke AutoVazu zatiaľ neexistuje. V každom prípade ponúkne Largus VIP nielen dostatok priestoru, ale aj exkluzivity. S jeho výrobou pre verejnosť sa jednoducho nepočíta. Zato sa už čoskoro predstaví na domácom moskovskom autosalóne. Debutovať by tu mala aj verzia Largus Cross so zvýšeným podvozkom.