Sklo Gorilla majú mnohí z nás vo vrecku. Je ním totiž osadená väčšina moderných smatfónov od Applu až po Samsung. Z jeho výhod by mohli ťažiť aj autá, je totiž pevnejšie a najmä ľahšie. Spoločnosť Corning už takéto sklo predstavila a dokonca ho dodáva pre hybridný mníchovský superšport BMW i8. Tam sa však púť Gorilla Glass v automobilovom priemysle zatiaľ skončila. V budúcnosti by to mohlo byť inak.
Gorilla Glass sa vyrába ponorením tenkej tabule skla do kúpeľa roztavených solí pri teplote 400 stupňov Celzia. Počas chemickej reakcie nahradia atómy sodíka väčšie atómy draslíka. Tým sa stane sklo pevnejšie a odolnejšie proti mechanickému poškodeniu. Obrovskou výhodou je pritom nižšia hmotnosť. Podľa Corningu by mohlo čelné okno auta použitím skla Gorilla „zhodiť“ približne tri kilá. A to hovoríme o hybridnom skle.
Normálne sklo auta je totiž vyrobené z dvoch vrstiev, medzi ktorými sa nachádza fólia. Corning ráta len s nahradením vnútornej vrstvy. To aj z dôvodu ceny. I tak by sa vyšplhali náklady na výrobu čelného okna zo súčasných približne 20 na 44 dolárov. Dve vrstvy by teda znamenali ďalšie zvýšenie o minimálne 20 – 30 dolárov. Pre malé lacné autá by bolo takéto sklo príliš drahé, ale je možné, že v čase honby na emisie sa Gorilla Glass presadí aspoň v segmente luxusných vozidiel. Technologicky tomu nič nebráni.