Tak ako v prípade štandardného GT-R aj verzii Nismo dominuje predný nárazník. Rozdiel je akurát v tom, že maska chladiča pokrytá čiernym chrómom je širšia, aby lepšie chladila výkonný motor. Predná kapota bola zároveň lepšie vystužená, aby sa nezdeformovala ani pri veľmi rýchlej jazde. Predný nárazník je vyrobený z uhlíkových vlákien. Celkový aerodynamický vzhľad auta je upravený tak, aby poskytoval čo najväčší možný prítlak a dodal tým autu stabilitu aj vo veľmi vysokej rýchlosti.
Nissan GT-R Nismo poháňa 3,8 litrový vidlicový šesťvalec s dvomi turbodúchadlami s výkonom 441 kW (600 k). Ten je k dispozícii pri 6 800 otáčkach za minútu. Maximálny krútiaci moment 652 Nm je dostupný v rozpätí 3 600 až 5 600 otáčok za minútu. Motor spolupracuje so šesťstupňovou automatickou dvojspojkovou prevodovkou, ktorá prenáša výkon motora na obe nápravy.
Zosilnená karoséria umožnila konštruktérom vylepšiť aj absorpciu nárazov od vozovky. Práve vďaka zlepšenému pruženiu a zvýšenému prítlaku je nový GT-R Nismo lepšie ovládateľný ako jeho predchodca. Podľa Nissanu sa GT-R Nismo teraz rovnako dobre cíti na pretekárskom okruhu ako na kľukatých horských cestách.Oživenia sa dočkal aj interiér, ktorý pôsobí luxusnejšie. Novší dizajn dostali palubná doska, volant aj lakťová opierka. Všetky tri zložky sú čalúnené kvalitnou kožou Alcantara®. Počet tlačidiel na prístrojovej doske sa znížil z dvadsaťsedem na jedenásť. Ovládanie niektorých funkcií sa presunulo do osempalcovej dotykovej obrazovky na stredovom paneli. Ikony sú veľké, čo uľahčuje ovládanie na obrazovke. Tú možno ovládať aj ovládačom na stredovej konzole z uhlíkových vlákien. Druhá spomínaná možnosť má uľahčiť manipulovanie s obrazovkou pri rýchlej jazde.
Výrazným prvkom v interiéri sú kožené škrupinové sedadlá Recaro® v strede vyplnené červenou Alcantarou. Karoséria bude k dispozícii v piatich farbách. Motor V6 sa bude ručne vyrábať v Jokohame a hotové vozidlá budú schádzať z montážnych liniek v japonskom meste Točigi.