Kia Rio patrí medzi najpredávanejšie modely kórejskej automobilky. Bolo preto len otázkou času, kedy sa verejnosti predstaví aj vrcholná verzia novej generácie. Výstavný debut Kia Rio síce absolvuje až na jarnom autosalóne v Ženeve, no výrobca už zverejnil prvé oficiálne fotografie a technické údaje.
Verzia GT-Line sa bude od štandardného Ria odlišovať už na prvý pohľad. Prednú masku v podobe „tygrieho nosa“ bude tvoriť kombinácia čierneho lesklého plastu a chrómu. Po stranách predného nárazníka budú auto rozširovať masívne štvordielne hmlové svetlá. Zboku upútajú sedemnásťpalcové zliatinové disky kolies a chrómované lemovanie bočných okien. Zadnú časť auta budú zdobiť dve koncovky výfukového potrubia. Dynamiku autu dodajú aj zvýraznené prahy a strešný spojler.
Na začiatok bude verzia GT-Line dostupná len s jedným motorom, a to jednolitrovým preplňovaným benzínovým trojvalcom 1.0 T-GDi s výkonom 88 kW (118 k) pri 6 000 otáčkach za minútu a maximálnym krútiacim momentom 171 Nm v rozmedzí od 1 500 do 4 000 ot./min. Kombinovaná spotreba paliva by sa mala pohybovať na úrovni 4 l/100 km. Agregát bude spolupracovať so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou. V treťom kvartáli tohto roku ponuku obohatia atmosférické pohonné jednotky 1.25 MPi a 1.4 MPi a sedemstupňová automatická dvojspojková prevodovka.
Interiér verzie GT-Line bude prezrádzať naspodku sploštený kožený volant, syntetickou kožou čalúnené sedadlá s kontrastným sivým prešívaním a kovové detaily lemujúce tlačidlá na dverách a radiacu páku. Palubná doska bude pokrytá imitáciou uhlíkových vláken. V rámci príplatkovej výbavy bude na výber sedempalcový dotykový displej obsahujúci navigáciu, ktorý bude umožňovať spojenie s telefónmi cez Apple CarPlay a Android Auto.
Kia Rio si vždy zakladala na bezpečnosti a výnimkou, samozrejme, nebude ani vrcholná verzia GT-Line. Na palube bude prítomný systém varujúci pred kolíziou s vozidlom aj chodcom vrátane automatického brzdenia, asistent varujúci pred vybočením z jazdného pruhu a systém monitorujúci únavu vodiča. V treťom štvrťroku bude k dispozícii už aj systém udržujúci vozidlo v jazdnom pruhu. Napriek športovému duchu zostane Kia Rio praktickým autom segmentu B. Päťdverová karoséria a 325 litrový kufor s dvojitou podlahou z neho robia univerzálne vozidlo.