Kia už používa digitálne prístrojové panely v modeloch K900 a Telluride, teda vo svojom najväčšom sedane a najväčšom SUV. Tie sú však vysadou americkému trhu, takže v Európe je na rozdiel od mnohých konkurentov stále verná analógovým ukazovateľom. Vrátane nového Ceedu. Ten kombinuje otáčkomer a rýchlomer maximálne so 4,2-palcovým LCD displejom. Lacnejšie verzie si musia vystačiť dokonca s monochromatickou obrazovkou s uhlopriečkou 3,8 palca. To sa ale rýchlo zmení. A zmení to už dlhšie avizovaný crossover XCeed. Ten sa má stať nosičom niektorých pre Kiu v Európe nových technológií, medzi nimi aj virtuálneho kokpitu s názvom Supervision.
Sympatické je, že v prípade XCeedu nerobila v tomto smere kórejská automobilka žiadne kompromisy. Digitálny prístrojový panel jednoducho prevzala bez zmien z luxusných amerických modelov. To znamená uhlopriečku 12,3 palca a rozlíšenie 1 920 × 720 pixlov. Očakávať tak môžeme perfektný obraz. Po stranách displeja sa budú nachádzať analógové zobrazenia ciferníkov rýchlomera a otáčkomera. Stredná čas však bude konfigurovateľná pomocou ovládačov na volante. Vodič tu môže vyvolať rôzne druhy informácií. Od pokynov navigačného systému, audiosystému, konektivity až po detailné prevádzkové informácie palubného počítača.
Systém tiež zobrazuje diagnostické upozornenia a prostredníctvom oznámení informuje o činnosti rôznych systémov aktívnej bezpečnosti vrátane asistenčných systémov a detekcie únavy vodiča. Grafika displeja sa navyše mení v závislosti od zvoleného jazdného režimu. V móde Normal zobrazuje údaje o aktuálnej spotrebe paliva a tradičné kruhové ukazovatele rýchlosti či otáčok. Po prepnutí do módu Sport sa tachometer a otáčkomer zvýraznia. Vďaka tomu sú údaje o aktuálnej rýchlosti a otáčkach motora väčšie a zreteľnejšie. Naopak, menej dôležité informácie sa v režime Sport nezobrazujú, aby sa minimalizovali rušivé podnety.
Po zaparkovaní a vypnutí motora sa na displeji objaví krátka animácia vozidla so súhrnnými údajmi o jazde. Tie zahŕňajú čas jazdy, ako aj prejdenú vzdialenosť, priemernú spotrebu paliva a odhad dojazdu vzhľadom na aktuálnu zásobu paliva. Samozrejme, nový digitálny prístrojový panel bude len za príplatok. To ale nie je zlá správa, pretože mnohí vodiči uprednostňujú klasické „budíky“, a tie v novom Ceede nemajú chybu. Starý dobrý „hardvér“ to ale do budúcnosti nezachráni. Kia tvrdí, že prechod na virtuálne kokpity je v podstate nevyhnutný kvôli príchodu alternatívnych pohonov. Takže v nových hybridoch, plug-in hybridoch už s iným riešením ani nepočíta.