Veľké kombíky s vylepšenou priechodnosťou terénom a oplastovanou karosériou nie sú novinkou, ale Peugeot sa chystá vstúpiť do tejto kategórie až počas aktuálneho frankfurtského autosalónu.
Peugeot 508 RXH má karosériu zdvihnutú o 50 milimetrov (184 mm) a o 40 milimetrov rozšírený rozchod kolies. Štandardom sú 18-palcové kolesá. Predný nájazdový uhol je 15,8°, zadný 19,8°. Nový tvar dostal predný nárazník a maska, vzhľad podčiarkuje až trojica diódových pásov po bokoch.
Aby neboli reči o priechodnosti terénom márne, dostala 508 RXH pohon všetkých štyroch kolies. Ale nie hocijaký. Pochádza z modelu 3008 Hybrid4. Predné kolesá poháňa naftový motor 2.0 HDi (120 kW/163 k) a zadné kolesá elektromotor s výkonom 27 kW (37 k). Maximálny výkon sústavy je 147 kW (200 k) a krútiaci moment 450 Nm.
Okrem jazdných režimov Sport, Auto a Offroad bude mať Peugeot 508 RXH aj režim Zero Emissions pre čisto elektrický pohon. Priemerná spotreba je 4,2 l/100 km. Batérie sú uložené v kufri, takže jeho objem sa oproti modelu 508 SW zmenšil z 560 na 423 litrov.
Peugeot 508 RXH príde na trh na jar 2012, ale ešte na jeseň pripraví automobilka špeciálnu edíciu 300 kusov so špeciálnou hnedou metalízou a interiérom v kombinácii alcantary a kože.