Nové kombi od Audi je dlhé 4930 mm, široké 1874 mm a vysoké 1461 mm, v praxi teda vo všetkých udávaných parametroch prekonáva kombi verzie konkurenčných modelov BMW 5 aj Mercedes-Benz E. S rázvorom náprav 2912 mm sa radí do stredu, BMW 5 ho totiž prekonáva o 56 mm, zatiaľ čo Mercedes-Benz E má rázvor o 38 mm menší.
Veľmi dobre je na tom nové Audi A6 Avant aj v oblasti veľkosti batožinového priestoru. Základným objemom 565 l síce na 695 l Mercedesu nestačí, ale kufor BMW 5 Touring (560 l) prekonáva hladko. Sklopením zadného deleného sedadla získate v Audi prepravný priestor s objemom 1680 l.
V rámci dobrých zvykov je veko batožinového priestoru Audi opäť ovládané elektrickými servomotormi, novinkou je senzor umiestnený pod zadným nárazníkom známy z najnovšieho Passatu. Stačí pod nárazníkom mávnuť chodidlom a kufor sa automaticky otvorí.
Veľmi dôležitým faktom je zníženie hmotnosti nového auta. Automobilky začali s výraznejším využívaním ľahkých a vysokopevnostných materiálov, výsledkom čoho je nenápadné zmenšovanie hmotností nových modelov. Audi A6 Avant je v porovnaní s predchodcom približne o 70 kg ľahšie, čo rozhodne nie je málo. Na karosérii sa konštruktérom podarilo ušetriť 30 kg, zvyšok pripadá na podvozok a pohonné agregáty.
Na pohon Audi A6 Avant budú slúžiť rovnaké motory, ako v prípade sedanu. Na výber teda budú dva benzínové a štyri naftové agregáty s výkonovým rozpätím od 130 kW/177 k do 230 kW/313 k.
Vrchol ponuky tvorí naftový motor 3.0 TDI V6 Twin Turbo s výkonom 230 kW/313 k, s ktorým A6 Avant z 0 na 100 km/h akceleruje za 5,4 s.
Slovenské ceny Audi A6 Avant zatiaľ nie sú známe, na trhu by sa malo nové kombi objaviť v druhej polovici roka.