Na autosalóne v Moskve má podľa automobilky svetovú premiéru len ruská špecifikácia, európsku údajne predvedie až v Paríži. Jediným rozdielom však bude len skladba motorov. V Rusku sa totiž Mazda6 pochválila len benzínovými motormi SkyActiv-G, zatiaľ čo v Paríži ukáže aj naftové agregáty.
Základom bude benzínový atmosférický štvorvalec 2.0 SkyActiv-G s výkonom 110 kW/150 k a krútiacim momentom 210 Nm, nad ním v ponuke figuruje štvorvalec 2.5 SkyActiv-G naladený na 141 kW/192 k a 256 Nm. Menší motor si zákazníci budú môcť skombinovať so šesťstupňovou manuálnou alebo automatickou prevodovkou, väčší Mazda kombinuje výlučne s automatom. Dynamické parametre novej Mazdy6 automobilka zatiaľ nezverejnila.
Premyslený koncept použitia vysokopevnostných ocelí zabezpečil verzii s dvojlitrovým motorom a manuálnou prevodovkou pohotovostnú hmotnosť len 1340 kg, podľa údajov Mazdy sa však ani s väčším motorom a automatickou prevodovkou hmotnosť nedostane cez 1410 kg.
Základné rozmery Mazdy6 sú 4865 × 1840 × 1450 mm, pričom rázvor náprav narástol o 105 mm na konečných 2830 mm.