Nová Škoda Superb s odbytom rozhodne nemá starosti. Výroba beží na plné obrátky. O to väčší je problém, ak sa na takomto modeli objaví výrobná chyba. A Superbu sa nevyhla. Zákazníci, ktorí sa rozhodli priplatiť si za adaptívny podvozok DCC (Dynamic Chassis Control), umožňujúci nastaviť charakter odpruženia podvozku vďaka elektronicky riadeným tlmičom, sa sťažujú na búchanie od zadnej nápravy. Prejavuje sa pri nízkych rýchlostiach a na nekvalitných vozovkách. Týka sa to benzínových aj dieselových verzií a nezáleží na tom, či ide o liftback alebo Combi.
Viacerí majitelia Superbov problém reklamovali, a to už vlani. Automobilka naň podľa informácií českých médií reagovala opravou, neskôr ju ale vraj z neznámych príčin odmietla. Tým dôvodom bol fakt, že ani po úprave problém nezmizol a Škoda si dlho nevedela rady. Pozornosť sústredila najprv na pozdĺžne zadné ramená a hydraulické lôžka. Ani po výmene však klepanie neprestalo, prípadne začalo znova. Škoda tak preto daný spôsob opravy zastavila a hľadala riešenie. To našla až po niekoľkých mesiacoch. Pes bol zakopaný práve v chybných hydraulických lôžkach.
Nejde ale o problém Škody. Chyba sa stala na strane dodávateľa. Pri výrobe lôžok do nich z dôvodu netesnosti vnikol vzduch, ktorý obmedzil ich tlmiacu funkciu a pri prepružení spôsobil kovové zvuky. Preto výmena ramien za nové ani chybných lôžok za nové, ale opäť chybné, nepomohla. Nakoniec sa k problému verejne automobilka vyjadrila. V jej stanovisku sa píše, že problém sa týka modelov Superb so systémom DCC a že sa jej ho podarilo jednoznačne identifikovať. Zároveň zdôraznila, že chyba nemá vplyv na bezpečnosť.
Nasledovať bude teda výmena chybného komponentu v rámci záruky. Majitelia dotknutých Superbov s adaptívnym podvozkom DCC tak môžu očakávať v najbližšom čase kontakt zo strany výrobcu a pozvanie do servisu, prípadne výmenu tohto dielu v rámci povinných servisných prehliadok. Presný plán postupu však zatiaľ Mladá Boleslav neohlásila.