Americká terénna klasika sa opäť prebudila k životu. Trvalo jej to ale štvrťstoročie. Ako jazdí táto legenda s benzínovým motorom?
Druhá generácia elektrickej Kony si polepšila najmä v priestore. Technika sa však príliš nemenila. Cieľom bolo totiž udržať pri živote lacnejšiu alternatívu k Ioniqom.
Viete, prečo má Peugeot v logu leva a prečo sú medzi exponátmi múzea aj ručné píly alebo sekery? To všetko sa dozviete v našom videu.
Hilux GR Sport zaujme hlavne z hľadiska imidžu. Aj napriek vizuálnej atraktivite má však podľa nás táto verzia nastavenú cenu príliš sebavedomo.
No a keď klasika, tak so všetkým. Aj so šesť stupňovým manuálom. Jej aktuálne bonusy? To je spotreba a cena.
V roku 2023 vás mimoriadne zaujala značka SsangYong a do prvej desiatky najčítanejších testov sa prvýkrát dostal aj elektromobil - čínske MG4.
Ineos, celkom nová značka na automobilovej mape sveta. Rozhodne sa zapíše do dejín a to tým, že ponúka skutočnú off-rodovú klasiku.
Škodu Enyaq iV sme si už vyskúšali v rôznych verziách. Aj rýchle RS. Teraz sa nám dostalo do rúk kupé s najnižším výkonom.
V špeciálnom teste sme zisťovali, v akom stave je Ceed po najazdení vyše 100 000 kilometrov a čo sa z pohľadu technika zlepšilo a zhoršilo v novom Ceede.
Aj Volvo sa chce zviesť na popularite športových derivátov SUV. Pomôcť by mu v tom mal atraktívny crossover C40.
Tonale vyzerá vynikajúco, dobre jazdí a prekvapilo vnútorným priestorom. Plug-in hybridný pohon nás však o svojich kvalitách úplne nepresvedčil.
Hybridnému Jazzu modernizácia prospela, aj keď zvonku je len decentná. Pod kapotou malej Hondy sa toho udialo viac. Ako sa prejavil silnejší výkon spaľovacieho motora aj elektromotora?
Mercedes-Benz GLE 350 de 4Matic jazdí naozaj úsporne nielen v hybridnom režime, ale aj čisto na naftu. Oproti roku 2020 však v základe zdražel o 15 000 eur.
Aká je nová futuristická Kia EV9? Akú má spotrebu a dojazd? Tak to sme zisťovali na poriadne dlhej "štreke".
Velar je nepochybne nádherné SUV s aristokratickým puncom. Lenže má športový prejav, ktorý mu príliš nesvedčí.
Nová generácia, sa prepracovala z pracanta na atraktívny univerzál, praktickejší ako SUV, ale čo jazdné vlastnosti a zvláda stále terén?
Cupra Leon ST naozaj dobre vyzerá a dokáže jazdiť úsporne. Navyše ponúka kombináciu naftového 2-litra s pohonom 4x4, čo je ďalší bonus.
Espace nás zaujal radikálnou premenou z vanu na SUV a tak isto novou technikou, ktorú nájdete aj v ďalších Renaultoch.
Kombinácia SUV strednej triedy a 3-valcového motora neznie príliš lákavo. Ale v podaní Nissanu sa báť nemusíte. Nový hybridný X-Trail jazdí hladko ako elektromobil.
Mercedes triedy E s dieselovým dvojlitrovým štvorvalcom, to je stále obľúbená klasika.
Honda CR-V zaujala netradičným, avšak efektívnym riešením pohonu, priestorom v kabíne a dôrazom na kvalitu. Nie je však lacná.
Na prvý pohľad je to obyčajné kompaktné kombi, ale spaľovací motor by ste pod jeho kapotou hľadali márne.
Toto auto vás omráči dizajnom, výkonom aj komfortom. Na čerpacej stanici je ale viac ako striedme. Až sa tomu nechce veriť.
MG4 nie je úplne lacné, vyzerá však originálne a má veľmi slušnú výbavu, spotrebu a aj dojazd.
Takéto hybridné SUV nemá žiadna iná automobilka. Kombinuje benzínový motorgenerátor s klasickým hardvérom pohonu oboch náprav. A funguje to perfektne.