Technici rakúskej spoločnosti Kreisel Electric považujú aktuálnu generáciu Škody Yeti za ideálny základ pre stavbu elektromobilu, vzali preto štandardnú verziu s paketom Outdoor a vo svojich dielňach z nej urobili plnohodnotný elektromobil.
Na pohon auta slúžia rovno dva elektromotory s celkovým výkonom až 170 kW (231 k). Každý obsluhuje jednu nápravu škodovky, elektrické Yeti tak ostáva aj s elektrickým pohonom plnohodnotnou štvorkolkou. Súčinnosť oboch elektromotorov v teréne a pri rôznych adhéznych podmienkach medzi nápravami zabezpečuje výkonná elektronika.
O napájanie motorov sa starajú akumulátory umiestnené v podlahe auta. Ich kapacita 64 kWh slúži na údajný dojazd až 350 km. Majú celkovú hmotnosť 350 kg a pri možnosti najvýkonnejšieho nabíjania sa plne dobijú údajne za 2,5 hodiny. Výborné však ostávajú aj dynamické parametre vozidla. Z nuly na 60 km/h Yeti Electric zrýchli za 2,6 s a rozbehnúť sa vie až na 180 km/h.
O rozsahu prípadnej sériovej výroby sa v oficiálnej správe spoločnosti Kreisel Electric zatiaľ nič nehovorí.